Chivalry 2 Special Edition Content
Jousting Knight Armor
Take to the tournament grounds in the glorious Jousting Knight armor, available in unique sets for both Mason and Agatha Knights.
Gold Horseman's Axe
Cleave heads in style with the Gold Horseman's Axe, and try not to spoil its intricate metalwork design as you're doing so!