Circus Electrique
Test the skills of Strongmen, Fire Blowers, Escape Artists, Clowns, and other classic circus performers – 15 playable archetypes total, each with deep tactical options in battle. Assemble the most ideal combination of acrobatic artists to fight against over-the-top enemies.
Despite the chaos, the show must go on! Rebuild the circus to its former greatness and beyond, recruiting and training the most talented performers coming in from all over the world. Performers’ skill, chemistry with one another, and overall Devotion combine to determine the monetary success of a single show – and you’ll need every single spare Shilling you can get both for Amelia’s quest and to keep everyone paid and happy.
Immerse yourself in a striking world based on vintage circus posters, Victorian-era archetypes and classic steampunk charm.