Circus Electrique Deluxe Edition
Zen Studios enlisted the talents of Hungarian maestro Arthur Valentin Grósz (Operencia: The Stolen Sun) to compose a soundtrack he himself describes as, “a bit hard to grasp. Like steampunk itself, while it can be defined, it derives from many different genres just as this soundtrack. It is based upon symphonic music from baroque to romanticism all the way through the modern movie soundtracks, which are heavily influenced by electronic music."
Inspired by steampunk circus posters from the turn of the 20th century, Zen Studios set out to make one of the most unique role-playing games ever developed. Full of beautiful concept art as well as interesting tidbits about the game’s development, this artbook offers unique insight into the game’s production.
Six challenging districts await you in Circus Electrique. Plot your path wisely with these digital maps.