Cities: Skylines - All That Jazz
With All That Jazz, Paradox is introducing an all-new kind of traffic jam in Cities: Skylines. The briefly internet-famous Jazz Boatman returns as DJ, so players can dig harder than a jackhammer at a road repair. The new All That Jazz radio station will feature 16 new songs across several smooth genres: Classic, Latin, Funky and Chill-Out Jazz.