Cities: Skylines - Campus
Zone for new campus area types - Trade School, Liberal Arts College and University. Increase reputation by attracting students and creating Academic Works and unlock new buildings!
Bring college sports to your city by building football, basketball, baseball, track & field, and swimming arenas. Manage your teams, hire coaches, sell tickets -- and collect prizes for winning matches! Customize your teams with unique jerseys, buses and security.
Employ seven new policies including book fairs and for-profit education. Sponsor academic works by handing out research grants and supporting the staff.