Cities: Skylines - CCP: Industrial Evolution
Walk the path of history with “Industrial Evolution”, from Community Creator Samantha “Avanya” Woods. This Content Creator Pack includes a new set of growable buildings that span different eras of industrial building styles, from red brick walls to modern, sleek industrial complexes.