Cities: Skylines - Content Creator Pack: Map Pack 2
Cities: Skylines is a modern take on the classic city simulation. It introduces new gameplay elements to realize the thrill and hardships of creating and maintaining a real city whilst expanding on some well-established tropes of the city building experience.