Cities: Skylines - Content Creator Pack: High-Tech Buildings
Bring your town into the future with a new set of unique buildings from a top Cities: Skylines modding star! Add a splash of "archi-technology" to the city with fifteen new creations from Mauro "GCVos "Vos, created exclusively for this content pack.