Cities: Skylines - Synthetic Dawn Radio
Get in the groove with some stellar tunes from Synthetic Dawn! This channel features 16 original new songs, both instrumental and vocal jams, spanning four unique genres: 80s Electro, Vocoding Electro, Breakbeats and Futuristic Synths.