Cities: Skylines - World Tour Bundle
Expand your City with Heart of Korea, a fresh, South Korean-inspired Content Creator Pack by Content Creator Elvis. Explore new cityscapes and get inspired by 60 new assets including service buildings, growable buildings that expand as your area develops, and 8 new unique buildings.
Feeling the asphalt melting under your feet? Got stuck in a traffic jam? What about stepping on a cramped train? Breathe in the modern City! Put your headphones on and lace up your rollerskates with the 80’s Downtown Beat radio.