City of Brass
Become a daring thief in City of Brass, a first-person action adventure from senior BioShock developers.
A novel setting and concept can't hide the game's technical limitations, but this is still an entertaining first person roguelike that does try to do things differently.
I love the look of City of Brass and its combat system, but after only about three hours I felt like I'd seen all it had to offer. It's a great way to kill an afternoon, I just wish it would give me a reason to keep coming back.