City of Gangsters: Criminal Record
Take control of your outfit and engage in daring new schemes in City of Gangsters: Criminal Record.
Attaining a specialized role requires very specific experience and expertise, which differs from role to role. A captain can only have one role, so choose wisely!
Schemes - As your gang grows through the 20s, you will discover that your captains will come up with ideas for their own personal schemes. These elaborate illicit activities (such as a bank heist or the blackmail of a crooked cop) unfold over a number of stages, containing different options and potential consequences.
Will you be able to leverage a scheme to your long-term advantage? Or will your captain fall prey to their own ambitions, the law, or your rivals?
Philadelphia map - Your family connections in the area will get you a unique starting condition that is sure to be incredibly profitable. The City of Brotherly Love is a perfect location to make a quick buck with its additional resource production. Philadelphia is also a wealthy city with more banks than your average town, making the bank heist scheme extra appealing - and lucrative.
Your Office - As a boss of a certain standing, you will now be able to set up your office, in a secluded country lodge or stylish downtown penthouse, and fill up your new office with spoils of victory and mementos of your escapades.