Clone Drone in the Danger Zone
Sharp Sword Combat: Combat is fast and intense, putting great emphasis on movement, timing and positioning. You are never safe, as any blow can instantly kill or dismember.
Entertaining Commentary: Commentatron and Analysis-Bot provide a play-by-play of your performance and react to your activities.