Coffee Talk
Coffee Talk is a coffee brewing and heart-to-heart talking simulator about listening to fantasy-inspired modern peoples’ problems, and helping them by serving up a warm drink or two.
Coffee Talk is a game about listening to people’s problems and helping them by serving up a warm drink out of the ingredients you have in stock. It is a game that depicts lives as humanly as possible, while having a cast that is more than just humans.
Immerse yourself in the stories of alternative-Seattle inhabitants, ranging from a dramatic love story between an elf and a succubus, an alien trying to understand humans’ lives, and many others modern readers will find strongly echo the world around them.