Cold As Eyes
In Cold as Eyes, Warmages must now battle against the mighty Cyclopeans across three new maps! To help hold off the hordes, Cold As Eyes also adds new tools for Warmages including the Molten Gold Trap, Cyclopean Gaze Trinket, and a Flamethrower.