Conan Exiles - Blood and Sand Pack
The battle over the Exiled lands is brutal and relentless. With the all new Blood and Sand Pack you can crush your enemies wearing all new armor sets and wielding fearsome weapons while fighting in new vaulted tunnels and arenas.
All the new content in Blood and Sand is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.