Conan Exiles - Jewel of the West Pack
Don three new armor sets like the Aquilonian Scout light armor and wield weapons like the lion-headed Aquilonian Mace. You can also craft many new placeables like Aquilonian statues, braziers and jars and use new warpaints to change your look.
All the new content from Aquilonia is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.