Conan Exiles - The Imperial East Pack
A full set of building pieces with the same stats as existing tier three.15 new armor pieces in three sets, such as the Khitan Officer Armor.
Light, medium and heavy sets with an epic end-game version of each.9 new weapons in one Khitan weapon set.
Same power as iron weapons with an epic end-game version of each weapon.5 new warpaints in Khitan style.
Decorative warpaints in jade, black, white and red.25 new placeables, such as a dragon idol and hanging lamps.
All the new content from Khitai is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have the comparable stats to existing items.