Conan Exiles - The Savage Frontier Pack
Build your settlement and fortress from the new Frontier set of building pieces, made to repel ruthless Pict raiders in the frontier lands of Aquilonia. Equip yourself with brand new Pictish armor sets, like the Pictish Wizard armor.
All the new content from The Savage Frontier Pack is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.