CoopValor 2056: Ukraine WW3
Fight as a soldier of the International Legion and Ukrainian special forces. Fight alone or with your friends against highly tactical AI and other players. Invite your friends to join you in co-op campaign mode. Conquest, 5v5, Target Extraction and Battle Royale modes.
Combat from the perspective of a GoPro camera. Intense, realistic combat and immersive!
You can create your game, join a friend's game or send an invitation to your game and fight in cooperative campaign mode with your friends.
CoopValor 2056 Ukraine is a first-person shooter game, set in the war in Ukraine.
You can fight from the perspective of a GoPro camera making a unique and immersive experience. You can record your games and share them.
From your war zone you will have to gain ground, as you advance you will take your own resources and those of the enemy such as drones, tanks, helicopters, and much more.
Fight as a soldier of the International Legion, fight alone or with your friends and reconquer the battlefield!
The setting is quite realistic since almost all the scenarios are real drone scans in Irpin and Bucha. With this I try to pay a small tribute to all the broken dreams because of this madness!
Art is one of the best languages ​​to send a message, denounce and create powerful stories that last over time.