Core
From shooters, adventure, survival, to platformers, puzzles, and MMORPGs, Core has over 50,000 games in every genre with new games added everyday.
Socialize in Core World and use the portals to play games and explore new worlds with your friends. Experience a virtual theme park, a journey through a pyramid, or an exclusive deadmau5 concert.
Customize your body and look with the Avatar Designer using hundreds of hairstyles, accessories, and outfits. Express yourself and create a unique digital identity.
Use the power of Unreal Engine and thousands of high quality music, sound, and art assets to make your own game without writing any code. Or create your own game logic and build your own 3D models. Publish your game instantly for others to play and potentially earn money through the Core Perks Program.