Corsair Cove
The Golden Age of Piracy is coming to an end – as the high seas are commandeered by the Crown’s pirate hunters, an era of adventure and plunder comes to a close… unless you can save it.
Corsair Cove is a city builder that challenges you to think tall as you build without constraints on cliff-faces and hilltops and manage complex production chains that span across great lengths and heights. Manufacture everything from spyglasses to cannons, equip your crew, and build mighty ships to take to the seas and wage war against the Crown. Raid and pillage nearby islands to acquire what you can’t make for yourself, exploring uncharted lands to uncover great treasures and threats alike. Above all, keep your crew in high spirits as your numbers grow – it’ll take thousands of pirates to keep the Jolly Roger flying!
Starting on a deserted island with nothing but the wreckage of your ship and its surviving crew, you’ll need to use the ingenuity of pirate engineering and the power of precariously perched pathways to take full advantage of the opportunities that lay ahead! With the ability to truly build anywhere, the sheer cliffsides and scarce flat land will push you to new heights as you establish a safe harbor for all pirate-kind.
The seas beyond your island are vast, teeming with opportunities and dangers. Use the resources available to you to build ships, hiring and equipping crew and captains to set sail on expeditions around the map. Find and aid others as they aim to rebel against the Crown, uncover great treasures that can help further your cause, and witness pirate myths come to life as you take on monstrous whales, vicious krakens, and otherworldly threats as you seek out legendary pirates to join your motley crew.