Corsairs - Battle of the Caribbean
Get ready to scour the waves of the Caribbean in search of glory and riches! An immersive strategy game set amidst the world of buccaneering. Navigate tumultuous seas and manage a diverse crew to establish maritime dominance and ensure your fleet's future.
Fight for your nation’s supremacy in the Caribbean under French, Danish, Spanish, British or Dutch colours.
Released over 20 years ago, Corsairs gave you the chance to play as a privateer in the service of England, France or the Netherlands, seeking fame and fortune for your country. In Corsairs – Battle of the Caribbean, the strategy game reinvents itself in the ever-popular world of buccaneers, adding a welcome touch of modernity.