Cosmic Express
Cosmic Express is a puzzle game about planning the train route for the world's most awkward space colony, from the minds behind A Good Snowman Is Hard To Build and the art of Tyu from Klondike.
Cosmic Express is a puzzle game about planning the train route for the world's most awkward space colony, from the minds behind A Good Snowman Is Hard To Build and the art of Tyu from Klondike. It's cute, harder than it looks, and guaranteed to give you hours of frustrating fun across hundreds of levels.