Costume Quest 2
Explore spooky time-traversing landscapes, don adorable new costumes that transform into powerful Hallo-warriors, and collect even Creepier Treat Cards to wield in combat against a legion of hygiene obsessed baddies.
Costume Quest 2 is more treat than trick. Some unfortunate repetition means it's best enjoyed in moderation, but it's still colourful, sweet and slightly addictive.