Cralon
Cralon is an oldschool indie immersive sim dungeon crawler with RPG and adventure elements, inspired by the ultimate dungeon classics. Hunting a demon, you fell into the abyss of an old mine. Equip yourself, solve quests, uncover secrets and find a way out.
Cralon is an oldschool Indiegame with focus on exploration and story, made by two developers.
You are Cralon the Brave, hunting a demon that is stealing the inhabitants of a nearby village. But during your pursuit, the creature surprises you and you fall into the shaft of an old mine, trapped in the darkness.
A maze of corridors and secrets lay ahead and you must find a way out to avert the threatening doom. But the further you venture into the underworld, the clearer the feeling becomes that something is wrong. With the help of the creatures of the shaft, you face your fears and uncover the secret of the mine.