Crayta
Crayta, the free-to-play game-making game with an expanding universe of games! Play and Create amazing multiplayer games with family, friends, and the rest of the world!
Play from a continuously growing library of user-generated multiplayer games across a huge variety of genres.
Pirates have set sail for Crayta! Gather your crew mates and head for the high seas to uncover the treasures that await you in Cursed Galleons, Crayta’s new season!
Crayta is a truly collaborative game creation platform built on Unreal Engine 4 - you and your friends can jump in and create games together. Our new season Cursed Galleons adds a variety of meshes for you to create games with.
Gain XP as you complete Creator Challenges and unlock tonnes of cosmetics as you progress through our free Cursed Galleons Battle Pass! Fully immerse yourself in Crayta’s new season content with a range of pirate themed outfits, emotes and other cosmetics.