Critadel
Run, jump and blast through the convoluted pathways and secret chambers of the giant mechanical tower known as Babel. Along the way, you’ll face legions of futuristic enemies—minions of the “Order of Noah,” an evil faction that has seized control of the tower. At the top: ancient knowledge that can grant eternal life. Who will get there first?