This issue occurs on extremely small amount of machines due to an incompatibility between your graphics card and the external browser window we use to overlay the crosshair with.
Open the Epic Games Library where you would launch Crosshair X from.
3. Click on the three dots to open settings next to the Crosshair X launch button.
Re-run Crosshair X.
1. Go into the 'Help' page of the app and see if our in-app FAQ has the answer to your question.