Crown Trick
Crown Trick is a beautifully animated rogue-like RPG adventure characterized by turn-based combat and skill-item interactive strategy. Enter a labyrinth that moves as you move, where mastering the elements is key to defeating enemies and uncovering the mysteries of this underground world. With a new experience awaiting every time you enter the dungeon, let the power bestowed by the crown guide you in this challenging adventure!
The procedurally-generated maze ensures you have a different experience every time you enter the dungeon. But unlike traditional open maps, Crown Trick locks you inside a small dungeon room to do battle with monsters. Without access to the entire map, you have no choice but to strategically decide how you will mount an attack on the enemy.
The game moves as you move, and your enemies will stand still until you decide what’s the best way to attack. Take however long you need to map out your route, decide the best way to avoid traps, or how to use the elements to your advantage. A carefully thought out strategy is the key to escaping this dungeon alive.
Throughout your quest, you will encounter elite monsters, equipped with elite skills, known as Familiars. By defeating them you will gain access to their abilities, increasing your arsenal of skills you can unleash as you continue on to the next levels.
Dungeons of the Deep is an endless mode where you face the unwavering foes of the labyrinth, as you collect the brand-new Coins of the Deep. With the Coins you will purchase weapons as your never-ending run continues through the maze. How long will you last?
Extra buff - In Darkness Invasion or Dungeons of the Deep modes, you get one extra buff by spending soul shards before adventuring into the dungeon.