Crysis Remastered
The classic first-person shooter from Crytek is back with the action-packed gameplay, sandbox world, and thrilling epic battles you loved the first time around – now with remastered graphics optimized for a new generation of hardware.
What begins as a simple rescue mission becomes the battleground of a new war as alien invaders swarm over a North Korean island chain. Armed with a powerful Nanosuit, players can become invisible to stalk enemy patrols, or boost strength to lay waste to vehicles. The Nanosuit’s speed, strength, armor, and cloaking allow creative solutions for every kind of fight, while a huge arsenal of modular weaponry provides unprecedented control over play style. In the ever-changing environment, adapt tactics and gear to dominate your enemies, in an enormous sandbox world.