Cubin II
Cubin II is a first-person puzzle-platformer game that re-immerses you in the LGA experience. Complete the story by solving these 50 new experiments to finally escape from this terrible place.
You are immersed once again in the LGA experience, but this time on the other side of things, at the moment when everything changed after your victory. You quickly discover a new way to escape from this hell. During the 50 new experiments to solve, you will once again be accompanied by Alice, and you will have to team up to move forward together.
In this alternate world, each experiment becomes more difficult, and the mechanics are more advanced.