Curse of the Sea Rats
Curse of the Sea Rats is a ‘ratoidvania’ platform adventure with lovingly crafted, hand-drawn animations. Embark on the epic journey of four prisoners of the British empire, transformed into rats by the notorious pirate witch, Flora Burn. To regain their human bodies, they will have to fight dangerous bosses, uncover the secrets of the vast Irish coast, and ultimately capture the witch who cursed them.
Hand-drawn animation inspired by classic cartoons, combines seamlessly with detailed 3D environments to create a stunning 2.5D platforming experience.
Explore the 18th Century Irish Coast and a navigate a vast non-linear map comprised of more than 300 rooms and passageways.
Discover 4 playable characters, each bringing a unique playstyle to help overcome both enemies and the environment! Play alone or with up to 3 friends in local co-op.
Interact with a vibrant cast of fully voiced NPCs, in a campaign with 12+ hours of content. Can you complete every quest, find all the secrets, and unlock every ending?