Curse of the Sea Rats - Soundtrack
Original soundtrack for Curse of the Sea Rats composed by Màxim Ballet. Discover the secrets and dangers of the mythical Irish coast with this collection of ambient tracks, haunting lullabies, and intense boss themes.