CurseForge
Explore, download and manage your favorite addons, mods and CC with CurseForge’s massive index of user-created projects.
Browse between thousands of projects in games like Minecraft, The Sims 4, World of Warcraft, KSP, Starfield and many more!
The new app is quick and nimble - update your addons, mods and CC in a breeze, or leave the app running in the background to auto update on the fly.