Cyber Hook
Cyber Hook is a fast-paced, 3D platformer that has you using parkour skills and a grappling hook to scale and ride walls, while fighting enemies and blasting blocks with a laser gun. Hurtle forward in a vibrant retrowave environment to test parkour abilities, but be careful, because one missed jump can mean life or death.