“Traditionally, independent developers have placed a lot of emphasis on connecting with the audience. The friendly audience is partly the testers and the “QA team.” We hope that players will guide us in the right direction for further development if we turn in the wrong direction.”
“The game will change the way players think about science and common sense within one year.”
“As the episodes of the game are developed, the protagonist will receive new intellectual abilities. Thus, in the full version of the game there will be a completed plot, the story of the main character, new locations, updated musical accompaniment and much more.”
“Now the game has the beginning of the plot, acquaintance with the protagonist and the world of the game, part of the musical accompaniment. A more detailed description of the game at the moment is provided in the section "About this game".”
“First of all, we plan to make a good product that will attract an audience. We also plan to organize effective communication with the audience using the capabilities of the platform, work with the audience of social networks and other websites.”