We would have loved to have 5-7 years of development, a team of QA testers, and a budget to match these ambitions, but all we have are dreams, Unreal Engine 4, and Steam Early Access. And we think it’s enough. The key part is building a bond with the playerbase, who can certainly help our project’s development by providing feedback and guiding it in the right direction.
The game will come out of Early Access some time before technological singularity… In other words, we plan to release the game within a year.
The complete version of the game will include new locations, improved soundtrack, and the entire story with contrivances, twists, and an epic finale. As more and more chapters get released, the heroine’s skills and sense of humor will increase, and so will the players’ love for the noir style.
Currently we offer the beginning of the story which introduces the protagonist, the setting, the combat system, etc. You can find more information about the game’s current version in About This Game.
Inspiration is priceless. We plan to gradually raise the price as we ship new content and features.
We plan to work with audience on social networks (Facebook, Twitter, Reddit, VK) and genre-specific websites (Indie game forums). Also we will pay attention to criticism and suggested ideas from players.