Arsenal - "Rabbit 11"
This DLC set contains the following item for use with DAEMON X MACHINA: Arsenal - "Rabbit 11" Welcome to your battlefield. *These items are cosmetic and will not alter the status of the Arsenal or Outer to which they are applied.