Outer Hairstyles Bundle 1
This DLC set contains the following items for use with DAEMON X MACHINA: Outer Hairstyles Bundle 1 Welcome to your battlefield. *These items are cosmetic and will not alter the status of the Arsenal or Outer to which they are applied.