What do you plan work towards during the Early Access period.
Most of the core mechanics and the core gameplay loop has been implemented. We have battle-tested our core technology including scalable servers to support tens of thousands of concurrent players during our open playtests. Much of the foundational work has been publicly tested by actual players and now we're ready to make the push with lots and lots of content. Finally, we will start working on improved QoL features such as better gamepad support.