Dark Deception - Chapter 3
Dark Deception Chapter 3 is the next chapter in the Dark Deception story. Face off against 2 new nightmares - Dread Duckies and the Clown Gremlins. Dark Deception mixes the fast-paced style of classic arcade games with fun horror game design.