Dark Hours
Just when you think you've pulled off the perfect heist, your break-in is suddenly interrupted by an unexpected supernatural event. You find yourself trapped in the auction house you came to rob and you realize with horror that you are no longer alone... A demonic creature has taken over the place and you have become its new prey. Will you manage to escape? Will you survive this apocalyptic night?
Live a terrifying and fun co-op horror experience where you will discover more about the origin of the dark hours! …and who your friends really are!