Dark Light
A Sci-fi 2D action-platformer, metroidvania, souls-like game. Explore the apocalypse cyberpunk world full of supernatural beings, some of them are only visible in the light source of your drones. Kill, gain, upgrade, get stronger in the dark world!
As a Dark-Hunter you were dropped into a wrecked world. To survive, you need to equip yourself, fight through your way, collecting ‘shards’ from killing super nature creatures to reinforce your energy. Through surviving, you will explore the mysterious dark zones of the apocalypse world.
Cinematic quality graphic, detailed characters and environment design, vivid animation with lush visual effect.
You are empowered to choose factions and build your skill the way your like. In different areas, your action will trigger different events and outcomes.
Challenging combat, souls-like combat system. You must time your attacks, use your dodge and parry the enemy for maximum damage.
Variety of range, melee, throwable weapons, and unique items, multiple ways to upgrade weapons, special equipment and player to shape your own character skills.
Non-linear map structure for you to choose your own path to explore the dark zones, encounter horrifying supernatural enemies, fearsome bosses, and friendly NPC, fight with invisible creatures that only can be seen in special light source.
Detect invisible enemies and reveal hidden path with special light source from your drone.