Account Linking FAQ
Before you log in to Dauntless on May 21, please take a few minutes to thoroughly read the instructions below. If you do not link your account correctly the first time you log in, you could lose your Open Beta progress. If you have questions about any part of the account linking process, you can reach us on Twitter, Reddit, and Discord. You can also get in touch with support at support.playdauntless.com.
I played in the Dauntless PC Open Beta and have an active Dauntless account. I also have an Epic Games account.
I played in the Dauntless PC Open Beta and have an active Dauntless account. I DO NOT have an Epic Games account.