Rites of Spring Bundle
This living armour, the Rites of Spring, twist to form a bond with its wearer. It celebrates the coming of the next season while also looking really quite amazing on you. Contains: - 5,400 Platinum - "Rites of Spring" armour skin (helm, chest, arms and legs)