Dauntless
Dauntless is a free-to-play online action RPG from Phoenix Labs. Look forward to regular updates, seasonal events, new Behemoths, and more in a rich, evolving world.
Craft unique weapons, armour, and gear and customize your Slayer to suit your playstyle.
Explore vibrant lands teeming with life, mystery, and danger above a long lost civilization.
Join an exciting adventure with regular updates, diverse activities, seasonal events, and new Behemoths in a rich, ever-evolving universe.
Celebrate each passing season with in-game festivities, cosmetics, and activities in a living world.