DAVE THE DIVER - In the Jungle Content Pack
Leaving the Blue Hole behind, Dave journeys into a vibrant jungle ecosystem filled with new friends, new dangers, and a massive freshwater lake waiting to be explored. Build relationships with the villagers of Utara, uncover the secrets hidden beneath the jungle waters, and expand Bancho’s menu with brand-new freshwater dishes.
With around 10 hours of new story and gameplay, DAVE THE DIVER - In the Jungle Content Pack introduces new systems, new locations, and fresh challenges that take Dave’s adventure far beyond the ocean.
Dive into the freshwater lake, an entirely new environment filled with unfamiliar creatures, unique ingredients, and a few things that probably shouldn't be disturbed. Explore the depths, discover new species, and bring back the freshest ingredients the jungle has to offer.
Help the locals, complete quests, and build relationships with the community. The closer Dave gets with the villagers, the more opportunities open up - both in the village and at Bancho Grill. Turns out friendship pairs nicely with good food.
Explore the mysterious jungle dungeon, and take part in a variety of new minigames and activities. Between diving, cooking, and helping the villagers, Dave’s jungle adventure is about to get very busy.