Dawn Apart
Transform the alien landscape into a thriving industrial colony. Harvest resources, design intricate production lines, and optimize efficiency in a fully destructible world. Every factory, every pipeline, and every outpost you create adapts to your choices…and your challenges.
Every decision shapes the future of your colony, testing your leadership in the harsh realities of a new frontier. And don’t forget to always provide enough food, shelter, and medicine in the meantime to accommodate the steady influx of new settlers. Can you balance the needs of your settlers with the needs of a growing factory?
Hostile environments demand resilience. Defend your colony against relentless environmental threats and mysterious alien forces while balancing the needs of your settlers. Strategic planning and adaptability are key to ensuring survival.