“Early access will allow us to identify potential shortcomings, listen to players' feedback, and consider their suggestions for the further development of the game.”
“In the full version of the game, we plan to add new locations and improved music, but it will all depend on player feedback.”
“The game is almost fully implemented - it includes locations, a storyline, and various types of weaponry.”
“We plan to further develop the game world, making it increasingly interesting, taking into account the feedback of players expressed in the community.”